BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Selamat datang ke blog saya .. teruskan mengunjung dan mengikuti perkembangan blog ini..Saya memohon maaf sekiranya blog ini tk secantik blog kamu semua dan sekiranya trkasar bahasa saya pun ingin memohon maaf .. sekian terima kasih , keep in touch yaww .. =)

Thursday, March 17, 2011

seluar basah waktu beli makanan pagi!

Hyep korang!hari nie saya nak cerita pasal seluar saya basah..
waku beli makanan ..uwahhh!waktu beli makanan sya
nak air..saya suruh kakak saya order kat acik yang 
ada dekat situ..lepas tu saya pegilah beli 
kuih....kakak saya pun panggil.... lepas tu kami balik lah rumah 
selepas habis beli makanan ...waktu dalam perjalanan air tu tiba2 bocor
saya pun kayuh basikal laju2...habis  seluar saya basah.....tapi tak apa
pun...sya dah biasa....ha!oklah sampai sini jer sya cerita
bye!assalammualaikum

-Aisyah-

0 comments: