BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Selamat datang ke blog saya .. teruskan mengunjung dan mengikuti perkembangan blog ini..Saya memohon maaf sekiranya blog ini tk secantik blog kamu semua dan sekiranya trkasar bahasa saya pun ingin memohon maaf .. sekian terima kasih , keep in touch yaww .. =)

Wednesday, March 16, 2011

Lama sangat tak update =)

Hye guys....hari  nie saya nak cerita pasal " lama sangat tak update"..haha..mmg lama pun tak update...nak tahu knpa lama sangat tak update blog nie??ok...saya cerita sekarang....ok..saya lama dah tak update sbb banyak sangat keje nak dibuat...nak jaga adik lah itulah...haissh..lagi satu...saya malas lah nak update blog nie sbb saya sebok nak   belajar rajin2 sbb saya tahun nie tahun 4...dalam tahun 4 pelajarannya sangat susah....kalau nak belajar rajin2 saya tak sempat la nak bukak blog nie..tapi facebook saya bukak tapi sekejap jer lah....ok lah sampai di sini jer saya cerita..bye.assalammualaikum......

-aisyah-

0 comments: